mandag 21. januar 2013

Ved det gamle

Ja her er det ikke mye forandringer gitt;) Jeg har masse planer,men ikke kommet helt i gang;) Jeg skrudde ned trekkspill-lampa mi i går,og spraylakkerte den svart.Første gangen jeg har prøvd sprayflaske med maling.Det funket bra syns jeg. I morgen blir det strøk nr 2:)
 
 
 
 
 
 
Jeg føler for litt svart for tiden,svarte innslag.  Svart er  en fin kontrast til alt det lyse:)
 
 
 
 
 
 
 
Sånn ser det ut på kjøpmannsdisken min på stua for tiden;) Gamle lampeskjermer og rammer og små esker hulter i bulter;)
 
Litt  rar den ene;)
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
Gynge stolen er jeg dritlei av.Den blir aldri brukt.Den står egentlig bare i veien .Den blir flyttet nedi kjelleren en av de nærmeste dagene:)
 
Vi blogges snart igjen :)
 
 


 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Det er viktig med litt kontraster for at det ikke skal bli for "flatt", så jeg tror det bir stilig med svart sakselampe!

    Er det forresten en kommode som har blitt bokhylle der i bakgrunnen? Lurt!

    SvarSlett